ناب زیست

  • ۰
  • ۰

اطلاعاتی مختصر در مورد سپتیک تانک

 

خرید سپتیک تانک نیازمند آشنایی با آن می‌باشد. زیرا تنها در اینصورت می‌توانید به درستی از آن‌ها استفاده کنید. در اینجا سعی کرده ایم تمامی مشخصات لازم برای آشنایی، شناخت، خرید و استفاده آن برای شما تهیه و ارائه کنیم. سپتیک تانک ها ، مخازنی در اشکال و ابعاد گوناگون هستند که برای تصفیه فاضلاب های خانگی و صنعتی برای هر محیطی ساخته می شوند.

 

سپتیک تانک

 

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک ها ، مخازنی در اشکال و ابعاد گوناگون هستند که برای تصفیه فاضلاب های خانگی و صنعتی برای هر محیطی ساخته می شوند. در سپتیک پلی اتیلن فاضلاب های دفع شده ابتدا داخل این مخازن ته نشین شده و سپس فاضلاب های ته نشین شده توسط باکتری های بی هوازی (باکتری هایی که بدون هوا یا اکسیژن زنده هستند) تجزیه می شوند و آب تصفیه شده از آن خارج شده و در مصارفی مانند کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سیستمهای سپتیک تانک نوعی ساده از تاسیسات فاضلاب در محل هستند. سپتیک مخزنی است که پساب خروجی از منبع فاضلاب را درون خود نگهداری و آلایندگی آن ‏را از طریق فعال کردن باکتری های بی هوازی تا حداکثر 60 % تصفیه می نماید. مهمترین وظیفه مخزن فاضلاب ، تجزیه فاضلاب خروجی از مجتمع ها و تبدیل انها به ‏ماده ای قابل هضم توسط باکتری های بی هوازی می باشد . نقشه اجرایی مخزن سپتیک فاضلاب توسط کارشناسان مشخص میشود و قیمت آن متغیر وابسته به متریال مورد ‏استفاده در ساخت بدنه می باشد. نقشه سپتیک تانک حداقل دو قسمته است و مشتمل بر مخزن اولیه به گنجایش 66 درصد و مخزن ثانویه به گنجایش 34 درصد خواهد بود. ‏این دستگاه ذرات جامد فاضلاب ورودی را می گیرد و تبدیل به مایع می نماید تا زمانی که این پساب به درون چاه جذبی می رود باعث گرفتگی سوراخ های چاه نشود و ‏کارفرما مجبور به تخلیه مکرر چاه جذبی نگردد.

 

  • ۰۰/۰۶/۲۳
  • Er_Fun